2012. május 22., kedd


Bababútor - szekrényke, asztalka, székecskék


         Ezek az aranyos kis bútorok egy tüneményes 3 éves kislánynak készültek. 
    A bútorokhoz a fából készült alapanyagot a Printkerben vettem (nem tudom máshol merre kapható). Az oldalát csomagolópapírral fedtem be, majd azt átlátszó öntapadós fóliával, mely bármely írószerboltban kapható. (oka, hogy ha összekoszolódna, akkor nedves ruhával le lehessen törölni, plusz még tartósabb is! ) 
         A belső oldalaira pedig filc anyagot ragasztottam Palmatex ragasztóval (a fa felületet kell bekenni, majd kb egy perc várakozási idő után már rá is lehet nyomni az anyagot).
         Az asztal és szék lábait valamint a szekrény széleit temperával festettem le, majd száradás után lakkoztam. Íme az eredmény. :) 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése